Co dělat, když moje objednávka dorazí neúplná?
S výjimkou nebo na výslovnou žádost zákazníka jsou naše objednávky odesílány kompletní.

Pokud jste obdrželi objednávku a chybí vám některé jednotky nebo jste neobdrželi všechny zakoupené položky, můžete provést následující kroky:

  1. Zkontrolujte, zda jsme vaši objednávku neodeslali ve více balících.
  2. Kontaktujte náš tým podpory, aby zkontrolovali, zda byla objednávka odeslána kompletní, zda byla odeslána v jednom nebo více balících, nebo v jakémkoli jiném případě.

Pokud byla objednávka skutečně špatně připravena nebo nebyla odeslána kompletně, moji kolegové vás informují a poskytnou nejrychlejší možné řešení.

Byl tento článek užitečný?
100%% uživatelů ho považovalo za užitečný
GroupSumi je váš online distributor stavebních, elektrických materiálů a klimatizace.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Všechna práva vyhrazena © 2025 GroupSumi